Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Ακρωτηριάζοντας αισθήσεις

Γιατί οι εικόνες στα μάτια μου
Οι μυρωδιές στη μύτη μου
Οι ήχοι των αυτιών μου
Οι γεύσεις των χειλιών μου
Οι εφιάλτες των ονείρων του ξύπνιου μου
Και τα σκοτάδια των ημερών μου
Οι στάλες βροχής μιας καλοκαιρινής καταιγίδας
Κι ανάσες μου έπειτα από τρεχάλα ζώσα

Δεν μπορούν να γίνουν λέξεις στην άκρη του τετραδίου παρά μένουν γεγονότα που σημαδεύουν χωρίς να  μπορούν να αφήσουν ούτε ένα ίχνος πάνω σε λευκό χαρτί??

Σαν να ακρωτηριάζω τις αισθήσεις μου
Σαν να βαρέθηκα να τις κουβαλώ
Σαν να βαραίνουν με τύψεις και ενοχές τα γιατί που δεν μπόρεσα ποτέ να απαντήσω





Ο καμβάς τελικά γεμίζει όταν εσύ θες να τον πληρώσεις με χρώματα.
Όπως και οι λέξεις στο κενό χαρτί μου
Δεν γράφονται γιατί δε θέλω εγώ να γραφτούν
Είμαι σημαδεμένη με άλλο τρόπο

Δεν υπάρχουν σχόλια: