Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Επιστήμονας προτάσει...

Μιας και οι βουτιές στη θάλασσα είναι, για εμένα τουλάχιστον, παρελθόν και η επιστροφή μου στη νεκρή μητρόπολη αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός... άδραξα την ευκαιρία για ένα εξτρά διαβασματάκι εν όψη εξεταστικής....

Και κάπου εκεί,στην παραζάλη του διαβάσματος και στην αφόρητη ζέστη ξεφύτρωσε το λαβράκι...

Τι λαβράκι, εδώ πρόκειται για φαλαινοκαρχαρία μεγατόνων...

Έμπειρος και γνωστός επιστήμονας, καθηγητής, σπουδαγμένος εις άρτιαν και πασίγνωσταν πανεπιστήμια στας Ευρώπας με ειδικότητα σε θέματα τεχνικών έργων, γεωλογίας, γεωτεχνικών κατασκευών, περιβάλλοντος κ.α...κάπου μεταξύ άλλων, αναφέρει σε συγγραφικό του ¨ξε¨πόνημα που διδάσκεται στο πανεπιστήμιο τα εξής :

Λόγω μεγάλης σκληρότητας π.χ οι χαλαζίτες ενώ έχουν μεγάλη αντοχή και είναι ιδανικοί για τη διάνοιξη σηράγγων και ανόρυξη γεωτρήσεων αποφεύγονται λόγο του μεγάλου κόστους.......

Ορίστε τι μαθαίνει και τι μεταλαμπαδεύει ο Έλληνας επιστήμονας στα φιντανάκια του...
Αυτός είναι ο ρόλος του επιστήμονα σήμερα, να βρίσκει φτηνές λύσεις, μη ασφαλείς για τον κόσμο, στα αφεντικά του...

Εμ όχι κύριε, εσύ δεν είσαι επιστήμονας.
Είσαι ένας τεχνοκράτης του κερατά.
Αδίστακτος φραγγοφονιάς.
Ή μάλλον φονιάς κανονικός.

Γιατί αύριο το τεχνικό έργο που εσύ επιβλέπεις και σχεδίαζεις και που σύμφωνα με τις οδηγίες των αφεντικών σου έγινε με όσο πιο λίγα δίφραγκα γινόταν, θα διαλυθεί σα σπιρτόκουτο παίρνοντας στην κατρακύλα αθώους.

Αχ, ας μη μιλήσω για το υπουργείο και τα επιμελητήρια.....
Δε σπαταλώ σάλιο..
Μελάνι...
Καλά ντε, ενέργεια ήθελα να πω..
Είναι καμμένα εδώ και καιρό.. Μόνο η επιστημονική ανηθικότητα είναι άξια λόγου.

Εσύ λοιπόν, γερασμένε ανθρωπάκο μη μου μιλάς για επιστημονική δεοντολογία.
Μη μου μιλάς για χρέη και αξίες.
Μη μου μιλάς για ηθική.
Μίλα μου μόνο για το πόσο ξεπουλημένος είσαι.

Δεν είσαι παρά άλλος ένας που πούλησε την ψυχή του στο διάολο και κατάφερε τελικά να γίνει αυτό που πάντα ονειρευόταν και που του άξιζε φυσικά...
Άλλος ένας σκύλος του αφέντη του... Άπληστος..

Ο λύκος αυτός που απαρνήθηκε την αγέλη του για λίγα κοκαλάκια παραπάνω.

Τα ΄πα αλλά δεν ξεθύμανα.
Θαρρώ πως θα του τα γράψω κιόλας σε κάποια άσχετη ερώτηση του στις εξετάσεις.

Γι'αυτόν δεν θα είμαι βέβαια τίποτα παραπάνω από μια θρασύτατη νεαρή που τόλμησε να του ασκήσει κριτική..
Άσε που το ξέρω πως δεν πρόκειται αυτή μου η πράξη να αλλάξει κάτι.

Μια βουτιά μου στο τίποτα θα 'ναι...αφού με τη θάλασσα δώσαμε ραντεβού για του χρόνου..!


ΥΓ. Μια επίσκεψη σας στην Καισαριανή στο τούνελ της Κατεχάκη θα σας προειδεάσει για το πως ακριβώς πράττουν οι κατασκευαστικές εταιρίες (...μμμ...τι λέω ε???)με τις ευλογίες βέβαια των κυρίων επιστημόνων... Θα το δουλέψω και αυτό το θεματάκι (μάλλον μετά την εξεταστική) και θα το αναρτήσω, με foto φυσικά για του λόγου του αληθές..

Εμ, τι τώρα....μισές δουλειές θα κάνουμε?
Να το δείτε και εσείς με τα ματάκια σας όπως το είδα και εγώ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

έτσι μπράβο, ξυπνάνε τα αίματα!
ζμουτς
v4vendetta